Lega Vic
Vuoi reagire a questo messaggio? Crea un account in pochi click o accedi per continuare.

Roberto Mancini ai microfoni di Rai sport: Bagascelli 'ntelletttughali

2 partecipanti

Andare in basso

Roberto Mancini ai microfoni di Rai sport: Bagascelli 'ntelletttughali Empty Roberto Mancini ai microfoni di Rai sport: Bagascelli 'ntelletttughali

Messaggio  giaquintese Mer Mar 04, 2009 10:00 pm

Varriale:Buonasera Mancini, innanzitutto complimenti per questo terzo risultato consecutivo;
Mancio: A nenti Enri', kissa 'na minkiata è
Varriale: vedo ke ha già imparato la lingua della gente della sua nuova squadra; come si trova nel nuovo ambiente? L'abbiamo vista un pò fuori dai riflettori ultimamente...
Mancio: 'gna certu, appena ka nnisciu ccu nna bbagascella 'o sickkisti forr, ddu pezz'i strunz 'i corona mi tira 'a fotografì, kk' aie ffari? M'arricampu intra currinnu, duppu 'allenamenti e 'un taliu nna facci a nnuddu, ca kka ccci nn'è curtiggiari...a sssignuri bbunu kkiù
V.: forse è meglio così allora...Mancini, torniamo a parlare di calcio:Dalla moviola si è visto ke larete di Markisio, forse era il caso di non convali...
Mancio interrompe: siti curnuti, vastasi e ddisgraziati: U signuri v'aviss a cccastiiari pppi deci voti: v'atu scurdatu tutti i guagli k'aiu piniatu iii, ca tutti si livunu 'a vita quannu iocanu cccu mmmi?ou, dddu pezz' i strunz'i Nedved...
Varriale interrompe: non offendiamo cortesemente, specie persone non presenti
M: dddu rrrreclamu di Nedved ha ffatttu 4 gol, e ddu 'i fici contr' e mia, kk'aviss'a dddiri...e dddu bedddu scimpulu di Denis s'arrrivigghiò sulu cccu mmmia ca mi fici tri purpetti tutt'a nnna vota; e vuatri sti cosi un li diciti avè? Vuatri scriviti sulu i cosi ca vi piaciunu kkiossà...su iii sugnu ccco kulu kiantatu kka a pparlari kku dda bedda facci i funnurisanu ka t'arritruevi, vidi ca è pirkì a mmia mi pagunu, ma 'u sa kki ttti dicu?ka a prossim vota ka haie fffirmari, iii ppi sssi e ppi nnno, ci 'u dicu 'o presidenti:"Professù, mangu pagatu cci parlu kkiù kku ssa genti tinta..." e vvvidimu sa kki m'arrispunnunu, ka su m'arrispunnunu mali, s'a fanu 'ntappari bedda nno culu e senza sputazza macari diddi
V: Manc...Mancini, mi scusi siamo in fascia protetta
Mancini: a si? 'n fascia protetta? è ka mi vuliti 'mmarrari 'a vucca, ma iii staiu kkka finu 'o 31 maiu, pù v'a lassu 'mpinta e mmmi nni futtu, m'aiu ruttu i cugliunazzi gora...mangu 'a madonna nnesciri mi vigliu, sugnu stancu di sti bbagascelli 'ntellettugali; siti sulu bbagascelli 'ntellettugali, vuatri e ddu pezz'i mmerd 'i popò

giaquintese
serie b
serie b

Messaggi : 398
Data di iscrizione : 24.08.08

Torna in alto Andare in basso

Roberto Mancini ai microfoni di Rai sport: Bagascelli 'ntelletttughali Empty Comunicato stampa di Ramon Giaquinton

Messaggio  giaquintese Mer Mar 04, 2009 10:08 pm

La Giaquintese F.C. appoggia in pieno il suo tecnico, che si è espresso serenamente, col suo stile elegante ke lo contraddistingue ed è pronta a rispondere a qualsiasi querela ke dovesse arrivare da parte della Blue Train

giaquintese
serie b
serie b

Messaggi : 398
Data di iscrizione : 24.08.08

Torna in alto Andare in basso

Roberto Mancini ai microfoni di Rai sport: Bagascelli 'ntelletttughali Empty Re: Roberto Mancini ai microfoni di Rai sport: Bagascelli 'ntelletttughali

Messaggio  Andrea Gio Mar 05, 2009 4:58 pm

giaquintese ha scritto:La Giaquintese F.C. appoggia in pieno il suo tecnico, che si è espresso serenamente, col suo stile elegante ke lo contraddistingue ed è pronta a rispondere a qualsiasi querela ke dovesse arrivare da parte della Blue Train
lol!
Andrea
Andrea
Coppa Intercontinentale
Coppa Intercontinentale

Messaggi : 980
Data di iscrizione : 08.06.08
Età : 39
Località : U Lacu

https://legavic.forumattivo.com

Torna in alto Andare in basso

Roberto Mancini ai microfoni di Rai sport: Bagascelli 'ntelletttughali Empty Re: Roberto Mancini ai microfoni di Rai sport: Bagascelli 'ntelletttughali

Messaggio  Andrea Gio Mar 05, 2009 4:59 pm

Andrea ha scritto:
giaquintese ha scritto:La Giaquintese F.C. appoggia in pieno il suo tecnico, che si è espresso serenamente, col suo stile elegante ke lo contraddistingue ed è pronta a rispondere a qualsiasi querela ke dovesse arrivare da parte della Blue Train
lol!
lo stile giaquintese lol! lol! lol!
Andrea
Andrea
Coppa Intercontinentale
Coppa Intercontinentale

Messaggi : 980
Data di iscrizione : 08.06.08
Età : 39
Località : U Lacu

https://legavic.forumattivo.com

Torna in alto Andare in basso

Roberto Mancini ai microfoni di Rai sport: Bagascelli 'ntelletttughali Empty Re: Roberto Mancini ai microfoni di Rai sport: Bagascelli 'ntelletttughali

Messaggio  Contenuto sponsorizzato


Contenuto sponsorizzato


Torna in alto Andare in basso

Torna in alto

- Argomenti simili

 
Permessi in questa sezione del forum:
Non puoi rispondere agli argomenti in questo forum.